01-09-2007

Nagenieten


Vandaag ben ik aan het nagenieten van drie enorm inspirerende trainingsdagen. Woensdag tot en met vrijdag heeft in het teken gestaan van de training Coach-Inn-Systemen. Deze training is er op gericht om het begeleiden van organisatieopstellingen en familieopstelling onder de knie te krijgen. Het was mooi om te zien hoe het leren van de methodiek samen ging met voortgang in persoonlijke ontwikkeling. Het is elke keer verrassend om te ervaren hoe zelfs de kleinste opstellingen de ziel weten te raken en welke "geheime" zieleinformatie op een liefdevolle en bruikbare manier aan het licht komt. Deelnemers hartelijk dank voor jullie inzet, openheid en gezelligheid. Het was ook fijn om donderdag een aantal "oud-leerlingen" te mogen ontvangen, die zich als vraagstellers en representant beschikbaar hebben gesteld. Het voelt altijd aan als een soort reünie, waarin het leuk is om te horen waar iedereen mee bezig en te merken dat er ook onderling weer lijntjes aan het onstaan zijn. Een rijk gevoel!
Ik ga lekker verder met nagenieten, heerlijk luieren op de bank, muziek luisteren, napraten, lezen en vooral alle ervaringen en opgedane inzichten nog eens aan me voorbij laten komen! Tot morgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben een van die deelnemers en ik kan het je echt aanraden.
Je leert veel over jezelf door de diverse mogelijkheden van opstellingen zelf te doen en ervaren.
Onder leiding van een super trainer!!!