09-09-2007

Engelenenergie


Dit weekend staat in het teken van het volgen van een cursus over het communiceren met engelen en gidsen onder leiding van Jacquelyne Ellis. Het concept van gidsen is iets waar ik in mijn reading al langer mee (samen)werk. Tegenover de energie van engelen stond ik wat sceptisch. Gister heb ik duidelijk het verschil kunnen ervaren tussen de energie van gidsen en engelen. Het was een bijzondere ervaring, een cadeautje aan mezelf. En nu begrijp ik wel waarom ik lange tijd om de enegelenenergie heen gelopen ben. Ik hou erg van cadeautjes, maar ben niet gewend om ze aan mezelf te geven. Een hele nieuwe ervaring, waar ik van besloten heb om daar de komende tijd vooral mee door te gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Over kadootjes ontvangen en engelen gesproken... Maandag de 10e is deze engel jarig!