12-09-2007

Geluksvogels


Vanochtend stond ik even buiten te genieten van de ochtendenergie. Wat schetste mijn verbazing, zat de perenboom, waar ik al eerder over schreef, helemaal vol met mussen. Normaal is dat de huisvesting van de kraaien, eksters en de duiven. Het was zo'n grappig gezicht. Benieuwd naar de boodschap die zij mij brachten, vond ik in het vogelboek dat zij staan voor de vrolijke noot en sprankling in je leven. Het geschenk dat zij je bieden is waarachtig kameraadschap zonder dat je er iets voor hoeft te doen en zonder dat zij er iets voor terug verlangen. Wat een geluksvogel ben ik toch.
Als het aan Marjan Maas ligt dan komen er nog veel meer geluksvogels. Met haar nieuw gestarte bedrijf in spirituele relatiebemiddeling gebruikt zij o.a. de astrologie om de ideale match te maken.

Geen opmerkingen: