23-06-2009

Niet twijfelen aan je intuitieve waarneming!


Een paar weken geleden moest ik een beslissing nemen over het al dan niet door laten gaan van een training Intuitief Waarnemen. Op dat moment had ik één deelnemer en bij vier deelnemers wilde ik de training door laten gaan. Bij dergelijke beslissingen ben ik gewoon om contact te maken met de energie en de potentiele deelnemers. Ik zag een kring van vier en kreeg de boodschap om daar op te vertrouwen, dus ik besloot tot een "go". Iedere week meldde er zich één deelnemer aan, maar het aantal leek op drie te blijven steken. Ik begon wat te twijfelen aan mijn intuitieve waarneming. Vanuit dat oogpunt, deed ook mijn partner het weekend nog een waarneming en bevestigde de vier deelnemers met nog vier potentials op de achtergrond. Vanochtend leek ik er toch echt naast te zitten. Nadat ik net klaar was met het maken van drie trainingsmappen, waarbij er steeds een stemmetje zei, maak er nu maar vier, ging echter de telefoon: "de vierde deelnemer haakt aan". Ik ben benieuwd wat er deze nacht nog gaat gebeuren met de vier potentials... Maar al met al was het voor mij weer een wijze les: vertrouw op je intuitie, vertrouw op je waarneming! Ik realiseer me wel dat het universum me steeds meer op de proef stelt. Het tijdsbestek wordt steeds meer last-minute, dus een kwestie van overgave tot op het laatste moment!

Geen opmerkingen: