08-06-2009

Een (vol)daan weekend


Nog nagenietend van 3 mooie en hele verschillende workshopdagen, ben ik dit blog aan het schrijven. Ik zou wel 10 pagina's kunnen vastleggen over alle mooie ontmoetingen, maar wil mij beperken, zodat ik ook nog even kan genieten van de zon buiten en aansluitend van een lekker dinertje voor twee.
Vrijdag stond de workshop "Inzicht-Inn-Familiepatronen" op het programma. We hebben tijdens de dag vijf familieopstellingen uitgewerkt met heel uiteenlopende thema's, al werd steeds weer duidelijk dat de mannen via hun vader het huis uit moeten en de vrouwen via hun moeder. Zaterdag organiseerden Jeannette en ik een Vriendendag, die in het teken stond van Verbinding en een dag experimenteren met Live-Aura. Deze speciale filmapparatuur maakt het mogelijk om de voortdurende veranderingen in de emotionele auralaag te filmen. Het was interessant om te zien, wat het effect is van het gebruik van stenen, het ontvangen van readingen, tarotleggingen en opstellingen. De diepgaande verbinding die wij met elkaar hadden tijdens deze dag, was erg bijzonder en gaf ons allen vele nieuwe inzichten en persoonlijke cadeautjes.
Gister gaf ik samen met Cornalien Stolker een workshop, waarbij het uitwerken van familieopstellingen met Aurasomaflessen centraal stond. Vele opstellingen passeerden de revue, waarbij het elke keer weer opvalt, welke krachtige bijdrage deze gekleurde flessen leveren bij het verkrijgen van inzichten in familiepatronen.
Tijdens de drie dagen ontving ik tenslotte ook nog het mooi geillustreerde boek van Richard van Rijswijk in mijn brievenbus: De Taal van het Licht en de heilige geometrie van de zandcirkels. Voorin stond een persoonlijke tekst geschreven door de auteur:
Zo boven, zo beneden
Moeder Aarde schuilt in een korrel zand
Het Universum in een zonnebloem
De natuur in de maat van uw hand
Dat is de schepping die ik hier benoem

Met deze tekst in mijn energieveld ga ik lekker van de avond genieten en wens jou ook een fijne avond toe.

Geen opmerkingen: