16-03-2009

Net echt


In de afgelopen 2 jaar heb ik 3 CD's met visualisaties ontwikkeld: energiemanagement in de dagelijkse praktijk, bedrijfsenergie waarnemen en familie energie waarnemen. Tot nu toe drukte ik zelf de CD labels, sneed de inlay op maat en vulde de CD box. Een soort monikkenwerk dus. Gister ontving ik de eerste zending van een grotere oplage. Met ontwerpen van Hester van Zijll de Jong van Z in beeld en het dupliceren en bedrukken van de CD's door André van Keulen van AK media zijn het al zeg ik het zelf, schitterende producten geworden. Het geeft mij zo'n gevoel van "net echt". Altijd een leuk moment om weer eens naar de ontwikkeling van mijn bedrijf te kijken. Gestart op 5 maart 2001 op een klein studeerkamertje en als ik dan nu op 16 maart 2009 zie wat er in die ruim 8 jaar allemaal is neergezet, dan ben ik eigenlijk wel trots. Iedere keer weer een stapje voorwaarts. Ik ben benieuwd hoe het er over 8 jaar uitziet.....

Geen opmerkingen: