23-03-2009

Maandagochtend Inspiratie


Soms zijn er van die maandagochtenden waarop ik bij het opstaan nog geen idee heb hoe de week gaat lopen. Ik heb wel een paar afspraken staan en ga wat heen en weer pendelen tussen Amersfoort en Voorschoten, maar heb verder nog geen vaste plannen en voornemens. Eigenlijk best prettig als het to-do lijstje niet zo lang is. Op die manier is er ook weer ruimte voor iets nieuws. Een goed moment om inspiratie op te doen door een Tarotkaart te trekken. Ik maak dan graag gebruik van de Innerchild Kaarten. Zij zijn beeldend en bieden de mogelijkheid om je fantasie de vrije loop te geven.
Vandaag bracht het mij de kaart van Moeder de Gans. Een kaart die gaat over nieuw leven en een nieuwe geboorte die werkelijkheid wordt. Zij brengt weelde aan manifestatie en biedt een ei waarin alles van het universum verborgen ligt.
Mijn eerste associatie is het bezoek dat ik vanmiddag samen met mijn lief aan een notaris ga brengen, met als doel het zakelijk vorm geven van onze samenwoonplannen. Maar het voelt alsof er meer is dat op korte termijn gemanifesteerd mag worden, maar zoals een goed manifesting generator (human design) betaamt, laat ik de energie hiervan nog even door mijn lichaam stromen, voordat ik daar mee naar buiten kom.
Fijne week!

Geen opmerkingen: