10-03-2009

Harmonie der Sferen


In een sessie met Healingarts werd ik mij meer bewust van de werking van en de boodschap in de 5 platonische lichamen (Pythagoras en Plato). Zij worden ook wel de harmonie der sferen genoemd, omdat zij de basis vormen van alles wat leeft. Genoeg reden om na de indrukwekkende reis nog even verder te "googlen" naar informatie over de betekenis van al het waargenomene. In die zoektocht kwam ik het onderstaande gedicht tegen, dat mij zeer aansprak. Helaas ontbreekt de naam van de schrijver.

ik ga op reis en zoek de weg naar binnen
de harmonie der sferen diep in mij
en wie ik ben en was gaan samensmelten
heel hecht verbonden, maar ten diepste vrij
dan word ik prachtig licht en wondere klanken
op golven Liefde in een vrije val
reis ik vlak langs de grens van alle tijden
terug in de kracht van het Al...

Geen opmerkingen: