27-08-2008

Logistiekcentrum


Soms kan ik me met een overvolle agenda vooraf erg druk maken over "hoe het allemaal voor elkaar moet komen". Mijn doorgaans geordende systeem verandert dan in een lichte chaos waarbij het lastig wordt om de structuur te ontdekken. Veel gedachtengangen komen voorbij en regelmatig denk ik "o jee, dat moet ik niet vergeten". Zo ook deze drie dagen. Een intensieve training tot 22.00 uur, lunch en diner verzorgen, bezoek van de schilder, vakantie van de kinderen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Vooraf paniek dus en nu bijna aan het einde... Het is voorbij gevlogen, alles liep als vanzelf, precies op het goede moment dacht ik aan de juiste dingen of besloot iemand anders om in actie te komen. Misschien is de stress vooraf toch ergens goed voor geweest. Bovenal wil ik Jeannette, de kinderen en de deelnemers bedanken voor hun aandeel in de gemoedelijke en organische sfeer in het logistieke zenuwcentrum "Het Bolwerk".

Geen opmerkingen: