18-08-2008

Breng kleur in je leven


Van collega en vriendin Cornalien Stolker van Waterdrager kreeg ik gister een leuke, digitale nieuwsbrief. Zij is kleurendeskundige en schrijfster van het boek Kleur je persoonlijke ontwikkeling. Via haar ben ik in contact gekomen met de producten van Aurasoma, die ik veel gebruik om 1-op-1 familieopstellingen te doen en mijn trainingsruimte te reiningen. In haar nieuwsbrief stond een verwijzing naar een leuke site over de betekenis van kleuren. Deze wil ik je niet onthouden. Ik wens je een kleurrijke dag toe!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi nienke

leuk artikel en die link, daar had ik zelf overheen gelezen in haar nieuwsbrief maar vind hem erg mooi, dus dank je wel voor het noemen...

groetjes Ingeborg

Anoniem zei

hoi nienke

leuk die link over die kleuren van Cornalien, ik had er zelf overheen gelezen in haar nieuwsbrief, maar fijn dat jij hem noemt.

fijne dag,

ingeborg