02-12-2007

Sinterklaas surprise


Ieder jaar probeer ik er weer onderuit te komen: het maken van Sinterklaassurprises. Ik dacht dat het dit jaar gelukt was, maar tijdens een dagje oppassen moest ik toch aan de bak. Dit keer ging het om een Sinterklaas surprise te maken voor school. En als ik dan een keer aan de gang ben, dan weet ik eigenlijk niet van ophouden. Samen met de kinderen verzonnen we elke keer weer iets nieuws. Eerst een computer, een toetsenbord erbij en uiteindelijk ook nog een muis. Bijna jammer dat de klus weer geklaard is. Lekker zo creatief bezig zijn..... Volgend jaar misschien toch ook zelf mee doen met loot(d)jes trekken.....Tegen die tijd zal ik vast weer een goed excuus hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zeg goed bezig Nienke!! Sinterklaas is trots op je, xxd

Anoniem zei

Leuk voor volgend jaar workshop surprise maken (met sinterklaasleidjes)!!!