20-12-2007

Healingarts


Gister maakte ik kennis met healingarts. Een vloeibare remedie die verpakt zit in 96 verschillende flesjes met elk een ander energiehologram (betekenis/werking). Eerst stel je jezelf een vraag, dan kies je intuitief 1 van de flesjes uit. Deze houd je een tijdje in de hand en je onderzoekt bij jezelf wat er in je binnenwereld gebeurt. Dit doe je liggend, zittend of staand. Eventueel kun je ter ondersteuning wat druppels innemen, op je lijf smeren of in een flesje met je meedragen.
Ik vond het een inzichtgevende, krachtige, energierijke, in beweging zettende ervaring. Al weet ik inmiddels dat dit soort dingen werken en mijn intuitie in staat is om de juiste fles te kiezen, toch ervaar ik het altijd weer als magic als de begeleide tekst ook nog eens de spijker op zijn kop slaat. Ans dank je wel voor deze kennismaking.

Geen opmerkingen: