25-07-2007

Stille kracht of gewoon decoratief


Ik vind het altijd erg prettig om ter ondersteuning van mezelf met de energie van (half)edelstenen te werken. Ik heb altijd wel een paar zogenoemde "knuffelstenen" in mijn broekzak. Ik kies deze bewust uit afhankelijk van de processen waar ik op dat moment mee bezig ben. Zo is de Bergkristal algemeen ondersteunend, zorgt de Amethist voor rust en het tegengaan van verslavingen, Rozekwarts brengt zachtheid en Carneool helpt bij kalmering en ontspanning. Je kunt kijken welke steen bij jou past door een bezoek te brengen aan www.edelsteentje.nl.
Hou je meer van stenen ter decoratie, waarbij je ook nog gebruik kunt maken van de stille kracht, dan heeft Crystalconcepts mooie flessen met stenen. De flessen met de naam Energystones zijn in negen verschillende varianten verkrijgbaar zowel bij mij als bij Crystalconcepts zelf. Ik gebruik ze om mijn trainingsruimte "het Bolwerk" sfeervol te krijgen, maar tap ook dagelijks van de subtiele energie die deze stenen geven.

Geen opmerkingen: