19-12-2008

De beste wensen


Het laatste "ritueel" dat ik meestal doe rond de jaarwisseling is het terugblikken naar het afgelopen jaar, loslaten wat ik in dat jaar wil achterlaten en toelaten wat ik mee wil nemen naar het volgende jaar. Natuurlijk kan dat in een gesprek met een vriend of vriendin of met behulp van een innerlijke reis. Ik vind zelf het spelen van het transformatiespel een prettige manier om hier mee bezig te zijn. Doordat je bij dit spel je vraag op zowel het fysieke, emotionele, mentale als spirituele niveau bekijkt, word je gedwongen om vanuit verschillende perspectieven je onderzoek te verrichten en ga je grondig te werk. Voor mij een manier om het oudejaar met een serieus tintje af te sluiten om me vervolgens met een goed gevoel helemaal in het feestgedruis te storten.
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een passievol 2009 toe!

Geen opmerkingen: