01-11-2007

Nieuw Contract


1 november gaat bij mij in de boeken als een bijzondere datum. Ik heb een heel oud contract met mezelf herzien en vanmiddag een nieuw contract afgesloten. Ik ga leven in het hier-en-nu. Dit klinkt natuurlijk bijna als een open deur. Maar het voelt anders. Door de integratie van de veranderde huisstijl in mijn werkwijze, bedrijfsvoering en zijn, het proces rondom de verzending van mijn maandelijkse nieuwsbrief (die nu ook een nieuw jasje heeft), de ontdekking dat ik een 5 in het enneagram ben, het dagelijkse bezig zijn met familieopstellingen, het geven en ontvangen van readingen en de wonderlijke dingen die er gebeurde tijdens de voorbereiding van een training ontstond er een soort dominoeffect in mijn systeem. En ineens kon ik de basis van sommige routinematige handelingen nog beter voelen in plaats van beredeneren. En dat voelen was de sleutel naar het nieuwe contract. Een feestje waard.
Welk contract is bij jou toe aan nieuwe voorwaarden?

Geen opmerkingen: