17-11-2007

Avontuur


Vanochtend trok ik het engelenkaartje "Avontuur". De eerste associatie was: ja iedere dag is een avontuur. Ik ben benieuwd wat ik dit weekend weer allemaal ga meemaken zowel in doen, verwachte en onverwachte ontmoetingen maar ook de avonturen in mijn binnenwereld.
Ik wens ook jou een avontuurlijk weekend toe!

Avontuur
"De Oude tijd laat zich niet vangen
tussen jaarlijks opgeworpen muren
die ons dingend voorschrijven wat
niet terug te halen is...

De nieuwe tijd zal je in z'n prille
uur toch wel komen halen en neemt
je mee als goede buur naar - wat je
mag verwachten - een begin
vol vuur.....

Zoals een kind naar eigen bonte
vlinders zoekt en bladert in haar
tijdloos sprookjesboek en je
betovert met haar speelse verhalen
Volg haar creatieve idealen naar een
altijd weer verrassend avontuur..."
Geplaatst door Paul op Gedichtenweb

1 opmerking:

Unknown zei

Gedichtje klaar
Karren maar
Anders word het avontuur
Straks nog een avonduur
Ik ga nog even harken
Mijn tuin ziet er uit als een varken, ehhhhhhhhh....

Liefs,
Jeannette

Pffffff. en dat zonder Sint dat jaar, je moet t toch ergens kwijt....