12-11-2007

Synchroniciteit in ontmoetingen


Ik ga er vanuit dat toeval niet bestaat en dat er altijd een reden is waarom iets of iemand op mijn pad komt. Daarom neem ik geregeld de tijd om terug te kijken naar de onderwerpen die mijn klanten inbrachten tijdens coachsessies. Van elk gesprek benoem ik dan voor mezelf datgene wat mij het meest getriggerd heeft of waar ik nog het langst na die tijd over nagedacht heb en onderzoek wat deze boodschappen mij te zeggen hebben. Vanochtend deed ik dat tijdens een wandeling. Door een koppeling te maken tussen de belangrijkste high-lights uit verschillende gesprekken, kon ik een rode draad voor mezelf ontdekken, die ik overigens niet had kunnen zien als ik elke coaching apart geƫvalueerd had. Dit leverde mooie inzichten op waar ik in het kader van mijn eigen persoonlijke ontwikkeling weer mee aan de slag kan. Zie jij de synchroniciteit in jouw ontmoetingen?

Geen opmerkingen: