16-06-2007

Sorry, ik zit even in een dipje

Vanochtend was ik bezig met het schilderen van mijn huis. Ik heb dan altijd een zelfde t-shirt aan, dat nog dateert uit de tijd dat ik bij Wijko in de sauzenbussiness werkte. Er staat de tekst op "sorry, ik zit even in een dipje". Door dit t-shirt, realiseerde ik me al lopend naar de doe het zelf zaak, dat je wel erg veel invloed uit kunt oefenen op de manier hoe de omgeving jou ziet en op jou reageert. Ieder vanuit zijn eigen perspectief. Onderweg kwam ik nl. 4 mensen tegen. De een draaide zijn hoofd weg toen hij de tekst gelezen had, de ander vroeg of ik hulp nodig had, de derde keek me meewarig aan, de vierde maakte een praatje en was geinteresseerd in hoe het werkelijk met me ging. Vier reacties, allen anders, de een meer gewenst dan de ander, maar hoe dan ook reacties op iets dat ik vanochtend (on)bewust aan getrokken heb.
Leuk om gebruik van te maken. Even 's ochtends wat tijd nemen bij de spiegel en bedenken, wat je wilt uitstralen, aantrekken en afstoten. Het leven is maakbaar.

1 opmerking:

Unknown zei

ik zeg lekker bezig Nienke!!! xxd