14-06-2007

Netwerk of netwerken?

Laatst vroeg een van de trainers met wie ik de training het Roer om geef aan mij of ik er een idee van heb hoe groot de spanwijdte, het bereik is van de folders die wij hiervoor verspreiden. In eerste instantie, dacht ik, ach 250 folders, vrienden, bekenden, klanten dat zal niet zo'n vaart lopen. Toen ik daar goed over na ging denken, me verplaatste in diegene die de folder ontvangen hadden, realiseerde ik me dat deze informatie wereldwijd gemaakt wordt. Alleen al geografisch gezien vormen wij met de trainers een netwerk dat reikt van Heerhugowaard, Voorschoten, Amersfoort tot Rome. En mijn klanten die bevinden zich van Terschelling tot aan Maastricht. En van hoevelen heb ik niet gehoord dat zij op vakantie geweest zijn in Zuid Amerika, Azie, Afrika en het Midden Oosten. Een website die in de hele wereld opvraagbaar is. Satellieten in de kosmos die zich bezig houden met deze informatieverspreiding. Het is bijna niet te bevatten hoe groots, allemaal energie, beweging, expansie en groei. En toch voel ik me er soms klein bij. Tijd voor een andere visie?!