20-05-2009

Een "goed" gesprek


Meestal zijn readingen heel liefdevol. Soms moet ik bij het doorgeven van de energetische informatie echter een waarschuwend vingertje opsteken of mijn stem verheffen. Het hogerbewustzijn, de gidsen of begeleiders van de ander vragen daar dan nadrukkelijk om. Vaak even een "schrikmoment" zowel voor mij als degene die de reading ontvangt. De begeleiders vragen mij dan even om doorgeefluik te zijn om een "goed" gesprek te kunnen voeren met de readee. Meestal gebeurt dit als deze meerdere signalen negeerde en moed en dapperheid nodig heeft om door te zetten. Het dient dan echter een groter doel om een ander spoor te gaan volgen. Gelukkig kan de ziel deze informatie doorgaans goed ontvangen.
Wil je geïnspireerd worden door het voeren van gesprekken met "jouw god" dan is het boek Een ongewoon gesprek met god van Neal Donald Walsch een echter aanrader. Voor de jonge lezers heeft deze zelfde schrijver het boek Een gesprekje met god geschreven. Ik wens jou de komende dagen veel mooie gesprekken toe.

Geen opmerkingen: