27-05-2009

Contact met thuis........


Doorgaans ontmoet ik mensen live voor een consult. Dit keer was het door een samenloop van omstandigheden anders en had ik met een cliënt telefonisch contact. Om niet het risico te lopen dat ik in een "hoofdgesprek" terecht zou komen, plugde ik vooraf in op het energieveld. Ik deelde in het telefoongesprek mijn innerlijk beeld waarbij de metafoor te maken had met reizen in de ruimte, verbinding maken tussen hemel en aarde en de overgang van de derde naar de vierde dimensie. Uiteindelijk niet verwonderlijk dat dit gesprek in plaats van "live" via "de satelliet" ging. Het voelde voor mij alsof ik daarin de schakel vormde, die het mogelijk maakte dat mijn klant met háár thuis kon bellen. Een soort ET maar dan anders. Dat ik deze associatie had, is misschien niet helemaal verwonderlijk nu ik halverwege het inspirerende boek The Voyagers deel 1 van Ashayana Deane ben. Een boek dat zorgt voor het oprekken van je bewustzijn en je een andere kijk op het grote geheel geeft.

Geen opmerkingen: