16-01-2009

Verdieping met Healingarts


Gister heb ik een leuke workshop gevolgd bij Joanne van Wijgerden de maakster van Healingartremedies. In een down-to-earth verhaal vertelde ze hoe zij samen met haar begeleiders en gidsen samenwerkt om de hologrammen te ontwerpen en over te dragen op water, dat als drager fungeert. De manier van vertellen voelde als thuiskomen. Het is alsof ik de hele dag ingeplugged ben geweest om bijgepraat te worden. Soms begreep ik de teksten in woorden niet eens, maar voelde dat mijn systeem het goed kon ontvangen. Daarnaast was er ruimte om te oefenen. Ik heb mijn healingartsset ook weer uitgebreid met de Patharama-serie 2. Voor dit moment is de serie compleet met 10 x 12 flessen. Al begreep ik dat er alweer een nieuwe doos in de maak is. Iedere doos heeft een eigen thema en diepgang. Het varieert van versteviging van het energie- en chakrasysteem, tot verandering van DNA-structuren en contact maken met het zelf of juist met de buitenaardse wereld. Wil je ook een keer de diepe uitwerking ervaren van deze flessen en daarmee een persoonlijk thema in beweging brengen, dan kan dat in een persoonlijk consult. Ik wens je een prettig weekend.

Geen opmerkingen: