11-06-2008

Ruimte maken


Zoals je in eerdere blogs al hebt kunnen lezen, is tuinieren niet mijn sterkste kant. Daarnaast gebeuren hier soms ook wel vreemde dingen, met perenbomen en rozen. Nu was het de beurt aan een mooie struik die er al vanaf het begin stond. Na het weekend besloot hij ineens dat hij er geen zin meer in had. Ik vond dat wel even lastig aangezien ik wel erg gesteld was op de prachtige kleuren van de bladeren. Toen ik mij met behulp van readingtechnieken afstemde op het energieveld, kreeg ik informatie dat de struik ruimte wilde geven aan andere dingen die op dit moment belangrijk zijn. Er zat weinig anders op om de restanten weg te zagen. Er kwam tussen de achterliggende bamboe's een heel mystiek landschap naar voren, dat de juiste plaats voor een beeld in mijn tuin bleek te zijn. Deze komt nu veel beter tot zijn recht en de tuin is rustiger geworden. Zo zie je maar weer soms is een minder prettige gebeurtenis nodig om nieuwe mogelijkheden te kunnen zien.

Geen opmerkingen: