25-06-2008

Meer aarding met de I-Doh


Sinds het weekend heb ik van iemand een I-Doh te leen. Het apparaatje waarvan je een afbeelding op de foto ziet, meet (electrische en energetische) verstoringen in de ruimte en zend vervolgens de benodigde trillingsfrequenties uit, die nodig zijn om hieraan voorbij te gaan. Hierdoor blijf je als mens meer in balans.
Ik kan niet precies zeggen wat het mij brengt, maar sinds het weekend heb ik beter geslapen en voel me 's ochtends erg uitgerust terwijl dat niet in verhouding staat tot het aantal uren slaap. Daarnaast ervaar ik de energie in mijn studeerkamer als meer evenwichtig, wat natuurlijk erg lekker werkt. Ik moet er eerlijk bij zeggen, dat de eerste kennismaking wat (fysieke) weerstand in mijn systeem opriep, maar na een korte wentijd, was dat al snel verdwenen.

De volgende tekst komt van www.i-doh.nl, de leveranciers van dit product.
Een van die methoden is de I doh Classic. Die geeft een frequentie van tussen de 13 en 14,4 hertz, waardoor ons systeem op een rustige manier kan wennen aan de nieuwe tijd.
Het effect van blootgesteld worden aan de I-doh Classic trilling, is dat er kanalen geopend worden, die voorheen gesloten waren. Dus waar wij in afscheiding waren door alles extern te zoeken en alles buiten ons zelf zoeken voor geluk en vrede, wat inherent is aan de lage trilling van de aarde waar we in zaten, wordt nu het innerlijke kanaal aangetrild ( van het hoofd naar het hart) die verbonden is met het centrum van de aarde. Dit betekent dat we geen beslissingen meer nemen op basis van de ratio, maar meer op ‘gevoel’. ( gutfeeling)
Kort gezegd heeft de I-doh dus tot gevolg dat je onmiddellijk grondt en een gevoel van aarding krijgt, dat er meer rust in het systeem komt, omdat de trilling het ego overstijgt en het ego een lage trilling krijgt en je als mens alleen nog keuzes wil maken die het systeem dienen, in plaats van die destructief voor je zijn.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Als men voortaan "I-doh" zegt bij een huwelijkssluiting i.p.v. "I-do" is er meer kans op succes, als ik zo de werking lees.

Systemisch interessante vraag: waar heeft die H zich zo lang verstopt...

Jose Moreno zei

Een stukje hout met een beetje brons, en dat moet helpen? Dit is verlakkerij.