16-05-2008

Lucky ?!


Als partner van Bol.com was ik recentelijk niet zo blij. Er was besloten om over te gaan op een geheel nieuw softwareprogramma, waardoor ik alle links op mijn boekenpagina moest aanpassen. Een hele tijdrovende klus. Vandaag werd mijn harde werken beloond. Ik ontving een mailtje van meneer Bol waarin ik tot winnaar werd uitgeroepen. Eerlijk gezegd wist ik niet dat ik met een wedstrijd mee gedaan had. De prijs: een mooie boekenbon.
Deze heb ik meteen omgezet in een boek. Binnenkort staat "Als de dieren spreken konden" van Christiane Beerlandt (ISBN: 90-758-4936-2) weer in mijn boekenkast. Een mooi boek over de boodschappen die dieren met zich meedragen. Twee dagen geleden schreef ik hier al iets over.

Meestal ben ik niet zo lucky in loterijen, maar vandaag mocht het een keer anders zijn. Het voelt of daarmee de energiebalans van geven en nemen weer wat recht getrokken is. Ik wens je een fijn weekend toe!

Geen opmerkingen: