18-05-2008

Bewustworden


Vanochtend trok ik in een dagelijkse Tarotlegging de kaart "Judgement" ook wel het oordeel genoemd. Het thema is verlossing en bevrijding.
Het klinkt zo makkelijk en prettig, maar ik ervaar het vaak als een kaart waarvan ik het moeilijk vind om de exacte betekenis te begrijpen en te kunnen voelen waar hij precies over gaat. Vandaag was dat anders. Ik kon een diepere laag aanboren, net of ik van mezelf over een drempel mocht. Ik dank de dromen die ik de afgelopen dagen heb gehad, de inzichten die ik in het kader van het bezig zijn met PRI opdeed en de stroom die de heldere reading die ik vandaag mocht ontvangen, te weeg bracht.
Het lijkt wel een wedergeboorte, waarbij het zo interessant is om te ontdekken welke strategie ik als kind gekozen heb, waarvan de soms bijna lachwekkende sporen terug te vinden zijn in alledaagse dingen. Tijd voor de omdraaiïng waarbij ik mezelf ga ondersteunen door contact te maken met de zon. De zon die aan de hemel staat en de zon in mijzelf.

Geen opmerkingen: