05-02-2008

Twee voor de prijs van één


Mijn vriendin volgde het afgelopen weekend een cursus waarbij de energie van het zonnevlecht centraal stond. Prompt verzeilde ik in thema's die met dit chakra van energieverdelen te maken hebben. Een vorm van groepsdynamica? We zullen maar zeggen twee cursussen voor de prijs van één. Ik besloot daarop vanmiddag heerlijk rust voor mezelf te nemen en even mijn ogen te sluiten. Door de dromen die ik kreeg, heb ik een voldaan gevoel over mijn hard werken van vanmiddag. Ik kan me voorstellen dat iemand die door het raam naar binnen gekeken heeft, hier een hele andere lezing bij zal hebben. Maar ik weet beter. Ik kan het je zeker aanraden, want al dat doorhollen levert helemaal niets op. Even achterover leunen houdt de energie juist stromend en levert uiteindelijk meer op.

Geen opmerkingen: