20-02-2008

Geloven in energiewaarneming


Deze week had ik met verschillende mensen een gesprek over "het geloven in het kunnen waarnemen van energie en de waarde van daaruit voortkomende informatie". Zij twijfelde in welke mate een energiewaarneming specifiek is en in hoeverre het verhaal dat tijdens een reading verteld wordt algemeen is of echt over hun gaat. Ik kan me deze vragen zo goed voorstellen, omdat het lezen van energie een gek fenomeen is en soms moeilijk te bevatten. Ik ben altijd blij als klanten kritisch zijn en hun eigen geloof hoog in het vaandel houden. Wel adviseer ik in het kader van persoonlijke ontwikkeling om open te blijven staan, eigen grenzen te onderzoeken en op basis daarvan een persoonlijke waarheid te formuleren. Deze waarheid blijkt door ervaringsleren altijd weer aan verandering onderhevig te zijn. Dat wat je nu gelooft, hoeft over een jaar niet meer zo te zijn.
Veranderingen op dit gebied zie ik vaak optreden als mensen zichzelf in de gelegenheid stellen om een keer energie waar te nemen en er achter komen dat het niet iets paranormaals is, maar iets is wat iedereen kan leren. Voor meer informatie, verwijs ik naar mijn website.

Geen opmerkingen: