22-02-2008

Aanhanger van de Ipod


Ik ben een frequent en tevreden gebruiker van de Ipod. Gisteravond heb ik al mijn CD's overgebracht naar dit kleine apparaatje voorzien van 80G geheugen?! In mijn collectie zaten nog een paar CD's waar ooit mijn oude LP's op gebrand zijn. Heerlijk om weer eens dat ouderwetse gekraak te horen. Ik kreeg bijna weer even heimwee naar oude tijden. En dat was niet alleen door de kwaliteit, maar zo kwam ook even mijn middelbare schooltijd aan me voorbij. De eerste verliefdheden en de eerste afwijzingen, teksten die ik nog helemaal uit mijn hoofd kende alsof ik de liedjes gister voor het laatst gehoord heb.
Even terug naar de Ipod, wat mij betreft echt helemaal handig, want het biedt me ook de mogelijkheid om alle readingen op te nemen en daarna CD's voor klanten te branden. De eerste gesproken boeken hebben een plekje gekregen, naast de educatieve video's die ik in de loop van de tijd gemaakt heb. Een klein snoertje erbij en je kunt deze op elke laptop of computer bekijken. Ik ben nog niet zo van de podwalks, maar daarvoor moet je bij mijn collega Dick Stolk zijn. Ik wens je een muzikaal weekend toe.

Geen opmerkingen: