01-07-2009

Het is weer de eerste van de maand


De tijd vliegt, het is alweer de eerste van een nieuwe maand. Voor mij betekent dat altijd het gevoel van het kunnen beginnen met een schone lei, waarbij nieuwe kansen wachten. Het is ook de dag waarop ik verbinding maak met een volgende kaart uit mijn tarotjaarlegging. Juli belooft voor mij met de page van staven een maand te worden waarin ik vol zit met ideeen en zo mijn mogelijkheden kan verkennen. Geen vervelend vooruitzicht en deze verse energiestroom is zich ook al volop aan het manifesteren. Voor Coach-Inn betekent de eerste van de maand het verzenden van een nieuwsbrief. Ook vandaag zal die weer in menig mailbox verschijnen. Inmiddels zijn er zo'n 1450 lezers. Wil jij ook op de hoogte gehouden worden van het workshopaanbod, boekentips en andere leuke nieuwtjes, voeg dan je naam toe aan de mailinglist via mijn website. De 1500ste inschrijver wacht een leuke verrassing. Wil je oude nieuwsbrieven lezen, klik dan hier voor het nieuwsbriefarchief. Ik wens je een mooie en zonnige maand juli toe.

Geen opmerkingen: