17-07-2009

Verandering op komst ??!!


Vandaag staat bij mij in het teken van het werken met een Transformatiewiel. Na het uitnodigen van de (Indiaanse) spirits, zal iedere deelnemer aan de slag gaan met een eigen thema. De bedoeling is om een gewenste verandering in te zetten, door loslaten, toelaten en vasthouden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de vier windrichtingen (oost-orienteren, zuid-plannen, west-integreren, noord-rust. Iedere windrichting kent dus zo zijn eigen kwaliteiten, veranderingsgezinde krachten en eigenschappen. In de voorbereidingen die wij gister deden, trok ik een ondersteunende kaart uit de Moeder Aardekaarten. Deze kaartset bevat 44 kaarten met Indianenrituelen en gebruiken voorzien van een uitgebreide toelichting en levensles. Bij mij diende de kaart "het staande volk" ofwel de bomen zich aan. De essentie is om te zorgen voor goede wortels en een goede gronding, zodat een brug gevormd kan worden tussen hemel en aarde, hier en daar, daar en toen. Bij het lezen van de tekst viel gister ergens vaagweg weer een puzzelstukje op zijn plek over wat ik kom doen op aarde. Ik kijk er naar uit om hier vandaag nog meer zicht op te krijgen, zodat ik de juiste weg kan kiezen om voort te gaan. Prettig weekend!

Geen opmerkingen: