07-07-2009

Transformatiewiel


Volgende week vrijdag geven Jeannette en ik een workshop, waarin de deelnemers (en wijzelf ook), thema's transformeren met behulp van de kracht van een sjamanistisch (medicijn)wiel. In dit wiel wordt gebruik gemaakt van krachten van de verschillende windrichtingen: het oosten (orienteren, kijken, lente), het zuiden (plannen maken, proeven, zomer), het westen (integreren, tasten, herfst) en het noorden (rusten, ruiken, winter). Dat deze werkvorm krachtig is, heb ik vandaag al bij het energetisch downloaden en schrijven van de verschillende (visualisatie)oefeningen gemerkt. Alleen dat voelt voor mij al als een transformatie op zich. Ik kijk uit naar het moment waarin we volgende week met elkaar onze krachten bundelen. Ik verwacht dat er dan helemaal diepe transformaties mogelijk zijn. Wil je ook van de partij zijn, er zijn nog enkele plaatsen vrij. Voor meer informatie kun je terecht op de website.

Geen opmerkingen: