24-07-2009

Reizen door alle dimensies


Een tijdje geleden las ik het boek Voyagers I van Ashayana Dean. Een boek over UFO's, graancirkels, keylontische codes en multidimensionale communicatie. Voor mij was het een reis in een hele nieuwe wereld, die naar meer smaakte. Genoeg om te onderzoeken, mijn bewustzijn te verruimen en nieuwe beelden te vormen. Een goede reden om tijdens deze regenachtige dagen eens het Internet af te struinen. Al snel kwam ik op twee interessante sites over Keylontische Wetenschap: Azuritepress.com en Krystalspiral.com, die genoeg voeding bevatten in de vorm van meditaties, mooie afbeeldingen en geluidsfragmenten om de komende maanden op te studeren. Ik neem direct weer een duik om verder te reizen in alle dimensies en wens je een prettig weekend toe.

Geen opmerkingen: