24-01-2008

Meer Char


Vandaag hard gewerkt. Nog even dit blog schrijven en dan wordt het tijd voor ontspanning. Meestal doe ik dat met het maken van een schildering of het lezen van een boek. Maar op donderdagavond is dat anders. Hoewel ik niet zo'n TV-kijker ben, mede omdat het (spirituelere) genre dat ik leuk vind, beperkt uitgezonden wordt, is het dan tijd voor Char. Altijd leuk om naar collegareaders op TV te kijken. Zo keek ik ook graag naar "Baby's wil is wet" van Derek Ogilvie.
Wat mij betreft zou er meer aandacht voor dit soort onderwerpen op TV mogen zijn. Misschien dat Ton F. van Dijk na zijn verkiezing tot Omroepman van het jaar 2007 daar verandering in gaat brengen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet zo best wanneer je Char een collega noemt. Licht jij de boel dan ook op?

Unknown zei

Beste Anoniem,

Is je reactie een statement of een uitnodiging voor een gesprek? In dat laatste geval verneem ik graag met wie ik contact heb.

Hartelijke groet,
Nienke