11-01-2008

Beweging in je aura


Vandaag gaf ik in een training een les over healing. Veel gehoorde kreten tijdens zo'n dag zijn: kan ik dat, ik doe toch maar wat, ik sta wat te wapperen met mijn handen, ik zou willen zien wat ik doe. Als je hét zou kunnen zien, dan weet je beter. Je staat versteld van het effect dat je teweegbrengt als je een hand, (edel)steen of ander voorwerp in de aura van een ander brengt. In de dagelijke praktijk gebeurt dat geheel onbewust met soms prettige, maar ook vaak ongewenste gevolgen voor de ander. Pas je dit bewust en juist toe in een healing, dan kun je hiermee veel voor anderen betekenen.
Eén van de deelnemers liet een DVD zien van een consult dat zij eerder deed, waarbij de verschillende handelingen gefilmd zijn met speciale aurafilmapparatuur. Dit lijkt veel op Kilianfotografie (de aurafoto's die je op beurzen kunt laten maken), maar is dynamisch. Het laat de bewegingen van de aura zien. Natuurlijk heeft dit soort apparatuur beperkingen. Het is een grove weergave van de werkelijkheid. Niet alle auralagen en energieën zijn zichtbaar, maar het geeft wel een idee over de wijze waarop de aura reageert op prikkels van buitenaf. Onderstaand zie je een voorbeeld van een dergelijke filmopname.

Geen opmerkingen: