06-08-2007

Schmoozer Award


Via Theo Buijsrogge van het spiritueel ondernemers netwerk kreeg ik de Aliens Smoozer Award toegekend. Ik had er nog nooit van gehoord, maar al surfend op het net, kwam ik er achter dat het een award is voor Blogsites die er toe doen en zo mensen op het net bij elkaar brengen. De bedenkers van deze award schrijven op hun site hierover het volgende:
Schmoozing as defined by Dictonary.com is the ability “to converse casually, especially in order to gain an advantage or make a social connection.” When it comes to blogging, schmoozing is your ticket to making new friends, getting yourself noticed and building a reputation. Some bloggers are gifted with the ability to effectively schmooze and others not so much. My new friend Danielle and I would like to recognize those bloggers who exhibit strong schmoozing skills. In order to do so we’ve created the new Power of Schmooze award! Each of us are rewarding five bloggers to kick things off.

Geen idee wat de waarde is van deze award, maar ik voel me vereerd dat anderen mijn blogsite als verrijkend en verbindend ervaren. Op mijn beurt mag ik ook weer vijf sites de award toekennen. Mijn favorieten zijn op dit moment: managersonline, onderweg, net even anders. Aangezien het bloggen pas kort in mijn referentiekader zit en de sites die ik verder regelmatig bezoek, de award al een keer ontvangen hebben, houd ik het op dit moment op drie. Mocht je nog goede suggesties voor de resterende twee hebben, laat het me dan graag weten.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Het komt je toe, je bent gewoon een bijzonder mens, warme groet Dick

Jos zei

Nienke, als eerste 'gecertificeerde'( ahum ) nederlandse Schmoozer feliciteer ik je van harte! Prachtig om te zien hoe die Award overal zijn werk doet! The ability to make a connection, daar gaat het om bij bloggen, toch? Zo te zien gaat je dat prima af! Complimenten ook voor je blog.
Jos:)

Jos zei

Dank voor je bezoekje en je goede wensen, Nienke.

Ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n opzichzelf toch enigszins 'rare' award zo'n mooie reis rond de wereld maakt. En het doet me goed dat steeds meer mensen ook snappen waarom 'schmoozing', 'making a connection' met hun bezoekers zo leuk is!

Ik zal jouw blog op mijn beurt ook met belangstelling volgen (heb het in mijn personal favorites lijstje opgenomen).

Groet, Jos:)