10-08-2007

Bescherm jezelf


Naarmate je gevoeliger bent voor het uitwisselen en opnemen van energie van anderen, is het belangrijk om jezelf te beschermen. Daarmee zorg je er voor dat je jouw eigen ruimte goed afbakent en dat het duidelijk is waar jouw aura, die als een soort zeepbel om je heen zit en zo groot is als op armlengte bij je vandaan, ophoudt en de ander begint. Je kunt je uitstraling elke kwaliteit meegeven, die je wilt. Op 26 juni schreef ik op dit weblog een visualisatie die je kunt doen om goed bij jezelf te blijven. Als je wat minder tijd hebt of de context niet geschikt is om even je ogen te sluiten, dan zijn aurasomaproducten ook prettige ondersteuners. Op www.aurasoma.nl tref je een groot aantal producten. Met name de pomanders en quintessences kan ik je zeer aanbevelen. Je doet een paar druppels op je hand, wrijft je handen even tegen elkaar en geeft vervolgens met je handen aan waar jouw territorium loopt. Een bijkomend genot is dat het nog lekker ruikt ook. De flesjes zijn in verschillende maten te krijgen, zodat je ze ook makkelijk in je broekzak mee kunt nemen.
Recentelijk kwam ik een jongen van 15 tegen. Vorig jaar ontmoette ik hem voor het eerst. Hij was geneigd om zijn aura zo klein te maken dat hij nauwelijks op zijn benen kon staan. Sinds die tijd gebruikt hij op mijn aanraden een van de quintessences. Hij is helemaal opgefleurd, hij staat steviger in zijn schoenen, maakt meer vrienden en heeft meer plezier in zijn leven. Voor mij gaat er ook geen dag voorbij zonder aurasoma.

Geen opmerkingen: