15-12-2009

Voor ieder een goede plek in een samenwerking


Toen ik als jong meisje wel eens bij mijn vader op zijn kantoor op zijn werk kwam, hing daar altijd het bovengenoemde plaatje. Het intrigeerde mij, al wist ik toen nog niet zo goed waarom. Nu kan ik me er van alles bij voorstellen. Want samenwerken is toch een kunst apart. Verschillende karakters, andere energieeen, ieder een eigen levensdoel etc., etc. Een succesvolle samenwerking, waarbij ieder de juiste plek inneemt, kost afstemming, bereidheid tot zelfreflectie, openheid en eerlijkheid. Gister had ik met één van mijn samenwerkingspartners een Human Design coaching bij
Jeannette. Dat leverde veel inzichten op en bovenal verschuiving van rollen en plekken. Noem het maar van geconditioneerde naar gedéconditioneerde posities. Dierbaar als je dat soort dingen kunt doen met een vriendin en nu ook collega. Dank je wel L. dat wij op deze manier ons gezamenlijke en ook individuele pad kunnen verdiepen.

Geen opmerkingen: