07-12-2009

Niet storen


In verband met de drukte zo vlak voor het einde van het jaar, waarin er behoefte bestaat om het jaar goed af te sluiten, ontvang ik vandaag een klant in het woonhuis in plaats van in het Bolwerk omdat deze ruimte al bezet is. Aangezien het om een energiereading gaat, heb ik een papiertje op de voordeur geplaatst met "niet storen in verband met energiewerk". Zodra ik het opgehangen heb, gaan de gedachten met mij aan de loop. Wat zouden alle bezoekers die net besloten hadden om juist op 7 december in de ochtend te bellen aan de doorgaans rustige voordeur, nu denken. Ik zou wel de gedachten willen lezen van de postbode, de huis-aan-huisverkoper, diegenen die het geloof komen verspreiden of andere onverwachte gasten. Is "energiewerk" in deze tijd al een geƫigend begrip in de bedoeling van het woord, wordt het meer geassocieerd met zweefkeeserij of misschien is het veel eenvoudiger "niet storen is niet storen" en wat de reden is dat maakt helemaal niets uit. Je kunt als mens maar ergens over nadenken............ Fijn om dat even uit mijn systeem te zetten door het op te schrijven, dan kan ik me nu gaan focussen op de reading. Ik wens je een fijne dag toe, waarin je op die momenten dat je niet gestoord wilt worden ook niet gestoord wordt.

Geen opmerkingen: