03-12-2009

Een kunstig en energierijk cadeau


Met een blinddoek om mijn hoofd, leidde mijn lief mij over een glibberig paadje in het donker gister van het huis naar het Bolwerk (de trainingsruimte). Mijn cadeau wat ik vorig jaar van haar gekregen heb, was klaar en vanuit Belgie in Nederland aangekomen. Een schitterend kunstwerk van Dorine Lintelo, speciaal afgestemd op en gemaakt voor de trainingsruimte. Voor ik mijn blinddoek mocht afdoen werden mijn readingcapaciteiten getest. Pfff even zweten, maar ik slaagde gelukkig met vlag en wimpel. De overgave, terugkeer, onvolmaaktheid en de eenvoud stralen letterlijk en figuurlijk van het schilderij af. Het geeft zowel mij en de ruimte weer nieuwe impulsen. Ik nodig je van harte uit om een keer het Bolwerk te bezoeken om de energie van het schilderij op te snuiven en er je voordeel mee te doen.

Geen opmerkingen: