20-10-2008

De adelaar en de havik


Nog niet helemaal geland na de training van vorige week in Italie, had ik het voorrecht om vandaag bij mijn vriendin een massage in combinatie met een innerlijke reis te ondergaan. Altijd weer wonderlijk in welke gebieden je dan allemaal terecht komt, via benen, buik en keel, naar vorige levens, mijn kindertijd en het hier-en-nu. Een proces van spanning naar volledige ontspanning. De havik en de adelaar vormden hierbij de wezenlijke natuurlijke krachtbronnen. De uitleg bij de Vogelkaarten (de helende kracht van het vogelrijk) van J. Toerien gaven mij nog een paar sleutelwoorden mee: vol zelfvertrouwen een stap voorwaarts en het juist omgaan met de valkuilen en verleidingen van macht. Toen wist ik het zeker, de reis gaat nog even verder.
Welke vogel vliegt vandaag met jou een stukje mee?

Geen opmerkingen: