22-09-2008

Dwarsverbanden en kruisbestuiving


Toen ik een jaar of vier geleden via een Cornalien Stolker kennismaakte met Aurasoma, wist ik meteen dat ik met deze gekleurde flessen meer wilde doen. Al snel werd duidelijk dat de flessen uitstekend als representanten konden fungeren en de hiermee gemaakte 1-op-1 opstellingen kende een diepgaande (uit)werking. Gister gaf ik een training aan 16 aurasomatherapeuten om hen kennis te laten maken met deze voor hun nog onbekende toepassing van de flessen. Het was een inspirerende dag.
Mocht jij werkwijzen, modellen of methodieken hebben waarvan je het vermoeden hebt dat die een mooie combinatie vormen met familieopstellingen, organisatieopstellingen, lichaamswerk of energiewerk, laat het me dan weten. Ik ben altijd in voor een experiment.

Geen opmerkingen: