13-03-2008

Flessenpost


Deze week kreeg ik van iemand tijdens een energetische waarneming een mooie metafoor aangereikt op mijn vraag over de introductie van een nieuw product. Zij reikte mij het gebruik van de flessenpost aan.

Ik moest meteen weer denken aan vroeger toen ik als klein meisje met mijn ouders in de vakanties op de zeeuwse en friese wateren aan het zeilen was. Vele lege flessen werden voorzien van een briefje met daarin mijn adresgegevens. Elke keer was het weer leuk als je een tijd later (en dat kon soms maanden duren) een kaart van iemand ontving. Soms kwam die uit een plaats ver van de route waar ik de fles te water had gelaten.

Vanochtend tijdens een visualisatie nam ik deze metafoor mee in mijn gedachten- en beeldenstroom. Ik kwam tot de conclusie dat water eigenlijk wel een erg mooie drager is voor een affirmatie om je netwerk uit te breiden. Iedereen staat nl. in contact met water, het is een cyclisch proces en nog stromend ook.
Ik gooide mijn fles vlak bij huis in het water. Ik gebruikte daarbij nog de lessen over de waterkristallen van Masaru Emoto en gaf het water rondom de fles een flinke dosis positieve energie mee. In now-time was ik met mijn gedachten de hele wereld rondgereist Nu maar afwachten waar dit keer mijn flessenpost vandaan komt.

Geen opmerkingen: