13-10-2010

Vind je levensopdracht in de meestergetallen

Gister las ik iets interessants over de mogelijkheid om jouw levensopdracht te ontlenen aan de meestergetallen in een geboortedatum.

De meestergetallen (met de uitleg volgens Solara zijn:
11: het nieuwe geboren laten worden en verankeren.
22: het voortbouwen op het nieuwe. Het opbouwen van nieuw leven en een nieuwe wereld.
33: universele dienstverlening door het tot leven komen van ons ene wezen.
44: de balans tussen het spirituele en het fysieke, het scheppen van de fundering voor ons nieuwe leven.
55: het verkrijgen van persoonlijke vrijheid door ons te bevrijden van het verleden en totaal werkelijk te worden.
66: het vervullen van onze verantwoordelijkheden op een vrolijke, creatieve wijze.
77: diepgaande inzichten en openbaringen. Onszelf aanzetten tot de kern van ons wezen.
88: ons meester maken van overvloed en heelheid in alle bereiken van het leven.
99: de vervulling van een grote, evolutionaire cyclus. Tijd voor een nieuwe kwantumsprong.

Onderzoek in jouw geboortedatum de overeenkomstige cijfers (ze hoeven niet naast elkaar te staan). Dat leidt meestal tot één of meerdere meestergetallen. In bijvoorbeeld de geboortdatum 20-1-1992, vind je de meestergetallen 11, 22 en 99. Mochten in jouw geboortedatum geen meestergetallen te vinden zijn, zoek dan in jouw sofinummer, telefoonnummer of huisnummer. In het bovenstaande schema lees je wat ieder meestergetal voor je betekent.

Ik kwam zelf tot de meestergetallen 11, 66 en 99. Nu snap ik ook waarom ik af en toe het gevoel heb dat ik zoveel moet, mag en kan doen in dit leven :)

Geen opmerkingen: