12-10-2010

Grandma Chandra


Deze maand komt komt Grandma Chandra naar Nederland. Ik heb haar zelf nog niet "live" meegemaakt heb. De verhalen maken nieuwsgierig en daarom heb ik me opgegeven voor een activatie, die volgens mij al in beweging aan het komen is, nu vooral door boodschappen in mijn dromen.

Ik citeer de site van Grandmachandra in Nederland:
Grandma Chandra is mens en multidimensioneel lichtwezen tegelijkertijd.

Zij is van jongs af aan helderziend, helderhorend en heldervoelend en zij volgde onderwijs voor hoogbegaafden en studie's in fysica en wiskunde ondanks haar fysieke handicap dat zij niet kan lopen en niet kan spreken. Zij is zoals een avatar volledig gericht op hulp aan de mensheid om de trillingsfrequentie van mens en aarde te verhogen. Zij kan de subtiele lichtlichamen van mensen aflezen, waardoor ze weet waar in het lichaam en de geest onbalans bestaat en hoe die opgeheven kan worden. Zij is zeer telepathisch en werkt met vele mensen op afstand. Zij kent de taal van de walvissen en dolfijnen.

Geen opmerkingen: