14-10-2010

Ik ben ik, jij bent jij, samen komen we uit dezelfde bron

Vandaag maakte ik een mooie innerlijke reis met fysieke uitwerking onder leiding van Margot Groot met als thema "ik ben ik, jij bent jij en samen komen we uit dezelfde bron. Hierbij kreeg ik weer nieuwe inzichten in relatie tot celdeling en celherinnering, zielebewustzijn en aards bewustzijn, incarneren en excarneren. Het gaf doorkijkjes en begrip over prettige en minder prettige gebeurtenissen in mijn leven en bood mogelijkheid om weer onnodige ballast van mijn schouders te laten glijden. Altijd bijzonder om met eigen geestkracht op reis te gaan, waarbij afstand, tijd en verschillende dimensies zonder moeite overbrugd kunnen worden.

Margot gaf mij aan het eind van de sessie 3 principes van Dr. James Pebbles, een spiritualist die geleefd heeft van 1822-1922 (!) en vlak voor zijn 100ste verjaardag overleed:
1. Loving Allowance for all things to be in their own time and place, starting for yourself
2. Increased Communication with all of life, and with respect
3. Responsibility for your life as a creative adventure. For through your choices and perceptions you do indeed create your reality

Mooie wijsheden om in vrijheid met met je mee te dragen.

Geen opmerkingen: