13-04-2009

Wie gaat de uitdaging aan?


In de afgelopen weken hebben ik jullie zowel via mijn nieuwsbrief als mijn blog op de hoogte gehouden van het verloop van het uitgraven van de wortel van de Perenboom. Het is ooit begonnen met readingen van drie onafhankelijke mensen die stuk voor stuk zeiden dat het voor mijn proces goed was als ik de perenboom helemaal zou uitgraven. Die fase is inmiddels achter de rug. En ik moet eerlijk zeggen, het heeft me veel gebracht. Conform één van de readingen, rest er nog één stap: het terugbrengen van de wortel naar een bosrijke natuur, zodat hij een tweede leven krijgt tussen de bomen, bladeren, dieren, mossen en zwammen. Voor mij een lastige klus met een kleine auto, zonder trekhaak en niet in het bezit van een aanhangwagen. Wie wil mij helpen, zodat ik ook aan de laatste opdracht gehoor kan geven. Om de balans van geven en nemen recht te trekken en de energie stromend te houden, bied ik diegene graag een reading van een uur aan. Ben jij benieuwd naar jouw volgende stap en wil je deze uitdaging aan gaan, laat het me dan weten. Er geldt overigens "wie het eerst komt die het eerst maalt".

Geen opmerkingen: