16-04-2009

Een andere wereld


Door het volgen van een intensieve tweedaagse training over het werken met de nieuwe serie "Living Grail" lichtremedies van Healingarts was ik gister even offline. En eigenlijk vandaag gevoelsmatig ook nog wel wat. Het was ook wel een bijzondere ervaring waarin ik hele nieuwe werelden ontdekt heb. In boeken en films wordt natuurlijk veel gesproken over "de buitenaardsen", maar verder was het eerlijk gezegd voor mij een beetje "de ver van mijn bedshow" en bevond deze materie zich bij mij zelfs een beetje in de hoek van ongeloofwaardigheid. Daar denk ik nu wel anders over! Ik heb nooit kunnen bedenken dat deze wezens zoveel invloed uit (hebben) kunnen oefenen op de mensheid met het plaatsen van coderingen, zegels en platen. Hiermee kunnen grote delen van het menselijk potentieel uitgeschakeld worden. In de energetische stroomversnelling tot 2012 zullen steeds meer van deze "sloten" opgeheven en opgeruimd gaan worden. Gister heb ik aan de lijve kunnen ondervinden, hoe zo'n proces werkt (zowel van het plaatsen, het ervaren van de beperking en het schoonmaken), wat er zich nog meer tussen hemel en aarde bevindt en wat de (eerste) effecten ervan zijn om hiermee bewust af te rekenen. Een hele belevenis, die nog volop in mijn systeem aan het resoneren en integreren is.
Heb jij ook de behoefte aan (buiten)aardse schoonmaak? Je bent welkom van harte welkom!

Geen opmerkingen: