17-04-2008

Voor bloggers de dood of de gladiolen


Dat is de titel van een artikel dat vanmiddag in de Volkskrant-middageditie te lezen is. Aangezien Amerika in korte tijd bijna 3 beroepsbloggers verloor door een hartaanval, worden er vraagtekens gezet of deze professie wel zo gezond is.
Ik moet toegeven soms kost het wel eens moeite om een geschikt onderwerp te vinden en iets streberigs in mij kan het dan toch niet laten om een dagje over te slaan. Maar slapeloze nachten heb ik gelukkig nog niet gehad van deze "Dagelijkse Voeding". En als ik dan even geen inspiratie heb, dan blijkt altijd dat het "voedsel" dichterbij ligt dan waar ik in eerste instantie aan het zoeken ben.
Als je bewust leeft dan zie je de details van al het moois om je heen en dat is de moeite waard en inspirerend om met anderen te delen.

Geen opmerkingen: