12-02-2010

Verslavend


Ik had ze al een tijdje in huis, zo'n mooie doos met pastelkrijt van Rembrandt. Eerlijk gezegd had ik er niet zoveel mee, ik vond het te grof werken. Deze opvatting veranderde een paar maanden geleden drastisch (wat gister een waarheid was, hoeft het vandaag niet te zijn). Doordat mijn partner ging "krijten", dacht ik kom ik doe eens een keertje mee. Sindsdien is het bijna een dagelijkse activiteit. Het start met een korte meditatie, eventueel ondersteund door een healingarts en/of kristallen schedel. Daarna zonder speciale opdracht een tekening maken. Ontdekken wat er uit de binnenwereld naar buiten wil komen. Het werkt voor mij bijna als een soort verslaving. Pakken met tekeningen liggen inmiddels in de woonkamer. Ach we zullen maar zeggen, je kunt "slechtere" verslavingen hebben.
Fijn weekend!

Geen opmerkingen: